Alla inlägg den 18 september 2012

Av Yvonne Andersson - 18 september 2012 17:00

Plockat undan alla kärl som jag odlat tomaterna i och ställer nu allt bakom planket för jag ska diska dem när jag får tid och lust.

Komposten får snabbt påfyllning, men nu har jag lärt mig läxan så jag inte låter rotklumparna ligga som de är utan jag finfördelar dem och klipper sönder de grövsta stjälkarna,  för annars får jag så mycket jobb till våren.

Jag hann precis plocka undan innan det började regna ock åska lätt.

Av Yvonne Andersson - 18 september 2012 17:00

Någon har sopat ihop allt skräp i trappan till en fin hög. Tror att det är Yosans kompisar som lämnade detta för de var en hel hop av ungar som var på besök.




Denna lapp satt ovanför skräpet när vi gick med Diezel till hans Matte, men när vi kom hem var lappen borta, men inte skräpet.


Jag har mina misstankar om vem som rivit ner lappen för jag mötte N. på gården. Jag tycker att det är mycket tråkigt att inte föräldrarna bryr sig om att lära sina barn ha lite snyggt omkring sig.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22 23
24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards