Alla inlägg den 6 oktober 2009

Av Yvonne Andersson - 6 oktober 2009 13:00

Under vår förmiddagspromenad träffade vi Anki, Östen och hundarna.

Jag hann bara nämna att jag skulle behöva hjälp med att såga ner några träd på tomten, så var de nedsågade och bortfraktade i nästa stund. Dessa grannar är snälla som Norrlänningar.


 


Sedan fick Madonna och jag äran att ha Nike och Jocke hos oss en stund.

Det verkar så trygga då de ligger här på sängen med Madonna och mig. Nike snarkar ljudligt och Jocke är mer som ett kvicksilver som springer iväg till soffans högsta punkt då och då. Det gör han  för att kolla om Matte syns till därute på gården, men han gnäller inte.


 

Av Yvonne Andersson - 6 oktober 2009 10:15

  Detta är Skuggröna som jag skickat efter på nätet och nu har planterat ist för gräsmatta, på ett skuggigt mörkt ställe.


Jag hade också beställt tulpanlökar och en väninna beställde en ros.

Detta gjorde vi via en firma som jag tidigare fått goda erfarenheter av, men denna gång fick jag besked om att det var slutsålt. Beskedet kom alldeles för sent och vi blev därför mycket besvikna.


Jag uttryckte min besvikelse i ett meil och har nu blivit lovad kompensation i form av GRATIS ersättningslökar som liknar dem jag hade beställt. Nu är jag glad igen.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards