Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Yvonne Andersson - 15 februari 2010 11:39

Trodde ett tag att mina små erfarenheter av tinnitus, nu blivit kroniskt, eftersom detta tjutande som kommer och går nu har pågått från onsdag till måndag.


Tidigare var det mera sällan och dessutom drunknade det ofta i grannarnas buller.

Det märkligaste med detta är ju att ingen annan än jag klagar hos hyresvärden.


Lyssna på denna video ( kopiera den blå länken och klistra in den i webläsaren) som är inspelad i mitt badrum. Jag var i morse och spelade upp den för min husvärd som följde mig hem men då var det förståss helt tyst.


Det dröjde bara 15 minuter så startade det igen och jag ringde då husvärden som denna gång verkligen fick höra tjutet. Han trodde det kom ifrån grannen över mig så han ringde på deras dörr men ingen var hemma.


Efter någon timme hörde jag att grannen kom hem (värden hade nog fått tag i honom) och då blev det ÄNTLIGEN tyst och sedan har inte ett pip hörts.



file:///C:/Users/Yvonne/Desktop/Videotjut/Video000.3gp

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards