Alla inlägg den 21 oktober 2012

Av Yvonne Andersson - 21 oktober 2012 22:30

Vinterjacka

 
Efter att ha sprungit runt i butiker och provat jackor 3 gånger i höst gav jag upp och skickade efter på Postorder med 50% och fri returfrakt. Denna Akkia jacka var av fin kvalitet och skön men den satt alldeles för taight runt magen så jag packade ihop den och skulle returnera den. På väg till posten träffade jag Gunnie som provade och gillade den så hon köpte den.
Jag gick hem och beställde duffeln som jag hade som andrahandsval.
Den var också i god kvalite´t och mjukt skön men var också för tight fast jag tog en storlek större än vad jag haft på flera år.
Den går tillbaka och eftersom jag fått ytterligare ett erbjudande med 50% och returfrakt har jag i dag beställt denna. Den synes gå att reglera men är inte alls lika snygg som de andra.
Det känns bråttom nu så om den passar behåller jag den, annars får jag hämta någon gamjacka från vinden.
Butikerna har ju också bara tighta modeller i år förutom en underskön röd kappa som jag provade i en butik i Jakobsberg. Men. 4500:- lägger jag inte ut för så himla fåfäng är jag inte.
 

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards