Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Yvonne Andersson - 22 oktober 2012 22:30

Diskbråcket spökar

 
Har sovit dåligt i natt för nu är det den årstid då mina diskbråck gör sig påminda. Denna gång är det det nedersta som hindrar mig från att nå ända ner till marken utan smärta. Kommer att vara extra snäll mot mig själv den närmaste tiden genom att inte sitta på någon annan stol än massagestolen. Har varit sittande allt för långa stunder medan jag digitaliserat banden så jag har delvis varit beredd på detta.

Av Yvonne Andersson - 22 oktober 2012 22:30

Höstkänning

 
Ibland är det berikande att avvika från mina vanor. Gick åt andra hållet i dag vilket gav mig helt nya vyer.
 
Eftersom det ska bli minusgrader på torsdag försökte jag förekomma detta genom att räfsa löv på rosorna  och tömma de tre sista amplarna. Komposten får blomma tills de fryser.
 

Av Yvonne Andersson - 22 oktober 2012 22:30

Hårstyling

 
Om jag nu skulle ta och färga håret efter att jag klippt mig i morgon så kommer jag att blanda till olika Hennapulver. Det är den enda hårfärg som inte innehåller några allergi-framkallande gifter. Den finns här i 4 färger men jag saknar den naturella ofärgade bara för att håret får så bra kvalite´t av dessa pulver.
http://www.bubblebox.se/sv/artiklar/harfarg_vard/-henna-pulver-herbique.html

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards