Alla inlägg den 3 juli 2012

Av Yvonne Andersson - 3 juli 2012 22:17

Detta är en sida hos Lasse som jag gillade jättemycket. Han var lika rolig utanför sitt skådespeleri.

Hans förmåga att hitta på vackra och talande smeknamn var en annan bland alla hans goda sidor. Det jag gillade mest var att bli kallad "Rackarstinteblomma",

Vi hade så mycket roligt tillsammans både i vardagen och under våra äventyrsresor till bl.a Hawaii, USA, Lofoten, Frankrike, Italien, Spanien, Monte Carlo, Grekland mm. mm.

Våra vägar skildes difinitivt 2009 efter att Madonna fått en Hjärtinfarkt av upphetsningen att träffa honom efter 1 års separation. Det var för traumatiskt för oss alla så efter det har vi bara talats vid i telefon. Senast för 3 veckor sedan då han ville bidra till Madonnas veterinärräkning. Han var den bästa vän någon kunde ha och det visste han om.

Många med mig upplever nu ett stort tomrum efter honom. Jag minns honom med stor värme och kärlek och han fanns alltid till hands om man verkligen behövde någon.

Av Yvonne Andersson - 3 juli 2012 22:15

Nu har vi träffat dem i flera kvällar. Mozilla 9 och Nelly 10, blir så glada när vi möts eftersom vi brukar fjäska för dem med små godisbitar.

     

Av Yvonne Andersson - 3 juli 2012 10:15

 

Fick ett positivt resultat vid vårt besök hos veterinären. Dom rakade och undersökte den lilla bulan ( där infartskanylen satt då hon opererades) som inte vill sluta blöda och de sa att jag ska fortsätta att sköta det som jag gjort hittills med alsolbandage, för det läker som det ska och är inte infekterat (så jag fick ut allt var). Nu får jag låta henne ha skärmen på under nätterna så hon inte slickar upp såret igen.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards