Alla inlägg den 25 april 2013

Av Yvonne Andersson - 25 april 2013 14:25

 

Nu hyrs Etagevåningen ut igen och jag håller tummarna att de som hyrt i andra hand blir de enda sökande, för det vore ju jättejobbigt om de måste flytta barnen igen.

Jag känner mig som en medbrottsling eftersom jag vetat att de hyrde i andra hand men inte att deras hyresinbetalningar ej nått hyresvärden. Det destruktiva livet fortsätter alltså  Vissa väljer att vägra växa upp och tycker tydligen att människor ska utnyttjas på alla möjliga sätt för att de själva ska kunna tillfredsställa alla sina egioistiskt sjuka behov.

Jag spydde nästan när jag hörde vad som hänt och jag mår fortfarande illa.

Av Yvonne Andersson - 25 april 2013 07:34

Härligt att dom fortsätter sopa i dag. Nu kör den lilla sopmaskinen skytteltrafik så det blir nog bra till slut.

Dom jobbar väl bara på ett annat sätt än vad som gjorts tidigare om åren.

I år har det ju sandats väldigt ofta och mycket pga den långa vintern (6 mån) så det är förståss extra mycket jobb för dom och jag har väntat så länge, därav min otålighet.


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20 21
22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards