Alla inlägg den 4 maj 2013

Av Yvonne Andersson - 4 maj 2013 22:00

  Har varit till Hemköp och köpt hem 200 liter Rölunda jord. Den fick väldigt bra kritik i Plus, så den får duga på den halva av min uteplats där jag inte sår grönsaker. 

Det kastas ner så mycket fimpar att det inte känns meningsfullt att kosta på Ekojord där.

Skräp på mitt altantak och på min uteplats = Fimpar, leksaker, glasspapper, glasskärvor, gardinkrokar, spelmanual, plast, tuggummi, nötkärnor, kastanjer, kalsonger mm. 

Detta är skörden från de som bor på 2 trappor som använt mitt altantak som askkopp och papperskorg. Dessutom har de sopat ner glas ifrån sin balkong så hundarna har ju kunnat skära sig.

De bruna Pall Mall-fimparna och kalsongerna är från mannen ovanför mig.

   

I kväll har jag iaf. struntat i skräpet och premiärsuttit på altanen och det har varit riktigt skönt.

Av Yvonne Andersson - 4 maj 2013 18:41

I dag fanns ett jättebra inlägg under ordet fritt i Bålstabladet.

 


Den nämnda Järnvägsparken har stötts och blötts sedan beslutet om den togs.


 


I denna länk finns beskrivet hur mycket den kostat och kommer att kosta oss skattebetalare.


http://hansbergstrom.blogspot.se/2012/11/jarnvagsparken-i-bro.html  






Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards