Direktlänk till inlägg 29 december 2008

Apropå mina grannar

Av Yvonne Andersson - 29 december 2008 10:11

Du Eva undrade vad mina grannar gör om natten.


Ja inte älskar dom iaf, utan de låter sina barn springa runt med dockvagnar och gåstolar ända fram till 04-tiden.

De vuxnas hälar dunkar i golvet då de skyndar till sina träningsmaskiner som dånar och smäller. Dessutom dundrar hela huset då de verkar vara kedjerökare med trög balkongdörr.


De saknar totalt medvetenhet om att deras golv är någons tak.

Om det gick att avgöra om det är de som bor till höger eller vänster eller rakt ovanför, kunde jag knacka på och upplysa dem om saken.


Häromdagen träffade jag en granne som anmält störning och 2 dagar senare tog den skyldige grannen struptag på henne. Efter att hon gjort polisanmälan för misshandeln har hon aldrig behövt träffa dem igen.


Om det förtsätter efter helgerna får jag tala med min husvärd, för jag behöver få sova utan öronproppar.

 
 
AnnaLi

AnnaLi

30 december 2008 16:29

Stackars dej! Fy vilka jobbiga grannar! Hoppas det blir bättre snart. Kram
/AnnaLi

http://anli.blogg.se

 
Ingen bild

Eva

30 december 2008 19:31

Men vad är det för hus ni har kommit till egentligen??? Låter ju inte klokt! Och vad är det för folk som låter sina barn vara uppe om natten????

 
Ingen bild

vipan

31 december 2008 16:22

Meeeen....hoppas verkligen att de lugnar ner sej inom en väldigt nära framtid!!
Kramar till er båda!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Andersson - 24 februari 2014 09:30

Olyckshändelse på Bro station Karin Sidén 2014-02-24   Bild:Tommy Sidén Strax efter sju på morgonen inträffade en olycka på Bro pendeltågsstation. Det är oklart vad som orsakade olyckshändelsen. All tågtrafik förbi Bro stati...

Av Yvonne Andersson - 23 februari 2014 18:30

Så här såg Du ut 2008 när vi träffades. Det var innan Din Gastric Bypass operation. Så mycket lidande som Du utsatte Din kropp för såg ingenting ut att påverka Dig för Du var alltid fräsch och sminkad.     Så här vill jag minnas Dig Ciz...

Av Yvonne Andersson - 17 februari 2014 13:14


  Skuggröna, Julros Snödroppar, Vintergäck Dessutom är det meteorologisk VÅR sedan några dagar.   Förra året hände detta inte förrän den 7 april ...

Av Yvonne Andersson - 2 februari 2014 11:51

Fy sjutton för att bo bland knarkare och andra gangsters. Polispådrag i Bro   Karin Sidén 2014-02-02   Bild:Tommy Sidén Insatsstyrkan har precis anlänt och får en lägesuppdatering. En polisinsats med ett flertal poliser ...

Av Yvonne Andersson - 26 december 2013 20:30

http://www.expressen.se/nyheter/sa-kapade-bolag-den-svenska-djurvarden/ ...

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2008 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards