Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Yvonne Andersson - 12 oktober 2010 17:54

Typiskt, att han kom undan.  Han som drog ut honom borde väl kunna identifiera honom.


 

Av Yvonne Andersson - 12 oktober 2010 15:32

     

Denna trädrot, som visade upp sig under förmiddagspromenaden, gillar jag mycket. Den fungerar säkert som en märla.


Den röda rosen fick jag av en Sossearbetare dagen innan valet, och den lever fortfarande.


Klippte gräsmattan för sista gången, efter att ha velat hit och dit om det verkligen ska behövas, ska jag eller ska jag inte.

Jag skulle alltså, och fick stor inspiration i det vackra höstvädret så jag tömde den sista vattentunnan över vintergröna växterna, grävde ner några fler trampstenar och planterade ut Penningbladen som vuxit till sig i balkonglådan, över sommaren. Nu fick de bli marktäckare under Forsytian.


Känner mig nöjd med dagen nu då jag ätit Revbensspjäll med Blomkåls- Purjolöks-Turkisk Yoghurt-mos. Mums fillibabba var det.

Av Yvonne Andersson - 12 oktober 2010 11:51

 

Nu har jag äntligen kommit till skott och beställt Essens 286-02-1690.

Jag hade svårt att bestämma mig eftersom jag tyckte att Essens 286-01 var lite väl mycket dominerande men så råkade jag av en slump hitta denna som är mycket mindre skarp och då slog jag till.

Dessutom var det fraktfritt i denna vecka. Nu får jag en ny fräsch sovhörna som också är tvättbar. Madonna ligger ju ofta och sträcker ut sig mot tapeten så den gamla har blivit en aning solkig.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards