Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Yvonne Andersson - 31 oktober 2010 21:30

     Moa 5 år var omöjlig att få en bra bild av i dag, eftersom hon hade så mycket spring i benen. Här satt hon stilla i 2 sekunder men då hade jag kameran inställd på macro.


På eftermiddagen gjorde vi en kort visit hos Marianne och Isa så hundarna fick umgås en stund.


 

Lena och Kicki bjöd på 5 läckra tårtor som 7 av "tjejerna" glupskt njöt utav.


 

Själv njöt jag av en ruta 70%-ig choklad och tjejernas glada sällskap, och vad somliga än tror blev jag helt nöjd, bara av att veta att jag kommer att må väl även i morgon.

Numera känns det aldrig som en uppoffring att avstå, eftersom jag har beslutat mig för att hälsan är viktigare för mig än en kort stunds tillfredsställelse för smaklökarna.


Tyvärr fick hemfärden från Kallhäll ett sorgligt slut för vid järnvägsbron hade en ung man förlorat sitt liv förra lördagen trots att han verkar ha haft många vänner under sitt korta liv.





Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards