Alla inlägg den 20 november 2010

Av Yvonne Andersson - 20 november 2010 23:29

Så mycket nostalgi jag ägnar mig åt denna lördagkväll. Det är filmen Heartbreak hotel som väcker så många minnen.

Stefan Ryden var en av de trevliga killarna som jag inte var så snäll emot.

Kolla denna länk.


http://www.youtube.com/watch?v=_uCPoEpAIO4

Av Yvonne Andersson - 20 november 2010 17:13


I dag hittade Madonna en halv fralla på uteplatsen, som hon kom bärande till mig. Hon vet att hon inte får äta bröd så hon fann det väl som säkrast att ge mig den.


Jag har bara två i huset att skylla på eftersom de andra är borta i dag och denna plansch som värden satt upp var trasig och nedriven och låg slängd under trappan.  

De är väl sura för att jag ställer in deras barnvagn i därför avsett rum.

De borde vara glada istället för nu har värden varnat att allt som parkeras i trappan kommer att bortforslas utan förvarning.  


Fattar inte hur barnsligt de vuxna här bär sig åt och de är då rakt inga bra förebilder för sina barn när de gör så här.  

Skönt att de ska flytta i februari.

Av Yvonne Andersson - 20 november 2010 15:45

  Nike och Jocke har varit med oss i dag. Först gjorde Nike motstånd emot att gå ut men när vi kommit ut på vägen följer hon glatt med. När vi senare kom in hade jag 12 tassar att duscha fria från snöklumpar.

Det har ju snöat i natt och när temperaturen som nu håller sig runt 0 grader då blir pälsarna fulla med klumpar.

I eftermiddag blandade jag mitt kalopskött med sky i deras mat och då åt dom helt utan krus.

Dom kommer tillbaka på onsdag och ska stanna hos oss i två nätter, vilket bara är roligt för dom är så lugna och keliga.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards