Alla inlägg den 7 augusti 2010

Av Yvonne Andersson - 7 augusti 2010 20:09

Efter lunch i dag började det regna och det pågår ännu kl 20.15

Båda regntunnorna är ny fyllda så jag kan ge surjordsväxterna det de behöver under hösten. Allt annat vattnar jag från kranen.


Det är så mysigt att ligga i hammocken med Madonna och ha filt över oss.

Hittade Herman Lindqvists gamla bok Japaner, Japaner, Japaner och jag tycker att den är lika underhållande att läsa i dag som den var när jag låg på Sabbatsbergs Sjukhus, 1993.


I går shoppade jag tillsammans med Susanne G. i Bålsta, och sedan åt vi middag hos mej och pratade och pratade och pratade.

Hon hittade bl.a ett par skor som var en sorts kopia av MBT-skorna.

De var bara 1/3 så dyra men verkar jättebra och dessutom snygga.

Nu har Rykä dom i sitt sportskosortiment och det är ju bra så fler har råd att satsa på sin hållning, eftersom det främjar ryggen. De verkar vara skönare och bättre än kopian RYN, och Susanne kände sig mycket nöjd.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards