Alla inlägg den 19 januari 2011

Av Yvonne Andersson - 19 januari 2011 15:12

Vet inte vilket snille som kommit fram till dessa slutsatser för män resp. kvinnor, men de verkar ganska troliga. Är i alla fall roliga.


  Bilderna är från nätet någonstans. Tror att jag såg dem i bilddagboken för några år sedan.


Av Yvonne Andersson - 19 januari 2011 11:02

                             

Sista natten för Ozzy i min säng och därmed behöver inte Madonna ligga på min kudde mera.

Ozzy har nämligen använt hennes sovplats sedan den 10 december 2010.

Madonna och Ozzy har en otroligt intressant relation. De är vänner och respekterar varandra men inte mer. De har bara lekt "med varandra" 2 gånger under denna tid. För övrigt möts de, nosar på varann och går sedan vidare.

En gång under de första dagarna rök dom häftigt ihop och det var mitt fel. Jag satt och gnagde på ett köttben och båda trodde nog att jag skulle ge dem det. Det var nog då dom upptäckte vem som är flockledaren.      


I dag klockan 14.00 anländer familjens  till Arlanda.


                  


Otroligt skönt att tre dagars slask är över, för mitt hem ser snart ut som en sandgrop eftersom hundarna dragit in sand med sina pälsar. Det spelar ingen roll att jag duschar, torkar och borstar dem. Sanden sprids ändå.

Nu när det blivit minusgrader, kan de vistas på uteplatsen igen eftersom leran har frusit och inte fastnar på deras tassar.


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards