Alla inlägg den 6 juni 2009

Av Yvonne Andersson - 6 juni 2009 20:39

Eftersom jag inte kan se mej mätt på denna blomma kommer den nu i repris.

Av Yvonne Andersson - 6 juni 2009 18:04

Madonna har fått konkurrens om Matte nu. Här håller Ludde och hon på att kolla in varandra och de verkar båda vara medvetna om sin rang.

De lekte bra genom att jaga varandra och skaka på mjukisdjur ihop.

Jag lyfte upp Luddes bädd till min säng och då kom Madonna som en blixt ifrån soffan och såg till så att Ludde höll sig där hon tyckte att han skulle vara.

Man kan se att de båda bevakar varandra, men då Madonna somnat smög sig Ludde upp till min kudde och där somnade han. Nu brydde sig inte Madonna längre om var han fanns utan sov tryggt vidare.


I går sprang Ludde undan mig hela tiden men i dag vill han gärna gosa och verkar ha funnit sig tillrätta. Här tigger de om att få gå ut, fast de lekt på uteplatsen under hela förmiddagen.

Ludde åt upp all mat båda måltiderna och när vi var ute busade han med Dixie som är ungefär i hans storlek, så nu sover både han och Madonna. Jag kollar "Mitt Afrika" en mycket vacker film med Meryl Streep.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards