Alla inlägg den 12 september 2009

Av Yvonne Andersson - 12 september 2009 21:53

 

Varit ute och kollat in Fest i byn i dag. På fältet ovanför husen fanns gott om fyrbenta som skulle ha Agility.

Samtidigt som Agilityn uppträdde Rongedal, vilket både Gunnie och jag föredrog att se.

Jag vågade inte lämna Ludde hemma med Madonna, så han fick vara med under föreställningen och det verkade han gilla.

Madonna däremot gillar inte så höga röster och skrän för då tror hon att det ska bli fyrverkeri.

Hon hade det bäst hemma och efter att Rongedal signerat skivor åt oss gick jag hem och hämtade henne så hon fick träffa en massa hundar uppe på fältet.


Vädrets makter har varit goda  för festen, förutom en kort regnskur medan Sarah Dawn Finer uppträdde.

Just då var jag ute med hundarna och vi blev inte ens blöta då vi gick under ett träd.


I kväll har jag lyckats att få Ludde att dansa några gånger. Vi ska fortsätta att öva i morgon för han ska kunna det innan Matte hämtar honom.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards