Alla inlägg den 7 juni 2010

Av Yvonne Andersson - 7 juni 2010 22:12

  Höll på att flyga i taket då en stor svart figur klättrade upp på mitt nymålade altanräcke. Fotspår i det nyoljade träet blir ännu ett dramatiskt minne.

  Jag tog Madonna och när jag öppnade dörren sa brandmännen att vi skulle utrymma. Jag sprang upp till Susanne och sa att hon skulle ta med Moa och komma ut eftersom det verkar brinna i lägenheten bredvid hennes.

Linda med son var redan på väg.

Ser ni var Yosan är?  Just det, hon sover på Nirayas rygg och är trygg där.    

  Inte kan man då påstå att det är händelselöst på denna gård.

Här har det bekräftats att det inte var någon brand trots att grannar hört 2 brandlarm.

Rökdykaren som klättrade upp, gick in till Kenta genom balkongen men han hade ingenting hört.

I går var polisen hos honom och hämtade lilla Picko en liten Chiwawa som togs i beslag.

Det var iaf riktigt trevligt att grannarna i huset kom till att tala med varandra, men hon längst upp gick iväg och beblandade sig inte med oss andra.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards