Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Yvonne Andersson - 21 juni 2010 21:45

 


I och utanför min port finns en svinstia.

Dagens skörd är Bananskal, Clementinklyftor och skal, Fimpar, Cigarettaskar,

3st Trisslotter, Plastpåse med halvätet äpple, Tomburk och hundskit.

Vad tusan gör man åt eländet???????????

Av Yvonne Andersson - 21 juni 2010 18:05

 

I går började jag byta ut tyget mot brädor, och jag tycker att jag var väldigt fiffig att få brädorna på plats med snöre och penna. Eftersom jag bara har två armar och vill jobba när andan faller på löste jag det på detta sätt och det funkade jättebra.

Trots att en slända satte sig på trallskruvsburken blev planket klart i dag. Dvs. Varje planka ska få tre skruvar till då jag köpt nya bits, för de gamla bitsen är utslitna nu.

Jag är så nöjd och nu kan jag gömma mycket bråte därbakom.

Av Yvonne Andersson - 21 juni 2010 12:15

 

I dag har Osborne fått somna in efter ett långt och händelserikt liv.

Madonna och jag kommer att minnas Dig med värme och saknad i hjärtat.

Av Yvonne Andersson - 21 juni 2010 10:30

    

Madonna har sett någonting som gör henne uppsluppet glad. Nu mår hon bra i benet så hon kan springa som vanligt igen.


 

Hon springer Gunnie och Åke tillmötes.

Så gott som varje förmiddag möts vi här eller i närheten och går sedan på ca en timmes promenad.

Dyker dom inte upp som vanligt där, känns det så konstigt för oss.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards