Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Yvonne Andersson - 9 juni 2010 20:22

  På förmiddagen var jag över till Carmen och rensade bort nässlor, maskrosor, tistlar och så klippte jag bort sly. Vissa skräpträd nådde ända upp över balkongen på 2:a våningen.

Sedan har jag gjort en skärm vid köksutgången så jag kan gömma undan diverse krukor, virke mm samt kan jag parkera cykelkärran där.

När IKEA-tyget som jag spänt upp har möglat kan jag skruva upp brädor där istället, men det får bli när jag får tag i någon som kan frakta dem.

På eftermiddagen agerade jag ogräskonsult hos Anki.  Hon hade en jättefin doftpion i sin rabatt.

I morse fick jag efter ett flertal telefonsamtal, där jag blev skickad mellan olika instanser för att få altantaket lagat, tag i en hjälpsam brandman som lovade att han ska få tag i någon som kan fixa det.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards