Alla inlägg den 17 april 2011

Av Yvonne Andersson - 17 april 2011 22:08

    +16,2     

Ännu en strålande dag med full aktivitet.

   

Madonna ser ut att undra om det ska vara så där rörigt bakom planket.

Där hänger bl.a konstiga krokar, som målats med Hamerite, på tork. Krokar från en gammal auktionslåda som har sparats i "kan vara bra att ha" lådan. Nu ska de sättas upp på väggen för att mina hängande tomatväskor ska få hänga på dem.

Först ska jag fråga Husvärden om jag får skruva upp dem på tvättstugeväggen, vilket jag tvivlar på. Är nog dumt att fråga men jag vill inte att de ska ha något att klaga på.



  Sedan fick jag åka med Susanne och Moa till Jakan där jag köpte nya cykelväskor och en 5-positionsstol för att ha ute på plattorna.


 

När jag kommit hem fick jag besök av Lisbeth som fick inviga stolen. Madonna hoppade glatt upp i hennes knä (vilket hon aldrig gör i mitt).


Vi tog oss en fika och sedan var jag in till Carmen en stund för att hjälpa Tommy att fylla i några papper.

 

Ali, Cilla och Nadja kom också en stund och höll mig sällskap.

Dom är också så snälla, hjälpsamma och gulliga att det gläder mig att ha dem som grannar.


En annan positiv sak är att mannen som låtit sin hund förorena runt vårt hus nu har spaden med sig då han rastar hunden. Heder åt honom. Det lönar sig alltså att uttrycka sina åsikter.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards