Alla inlägg den 24 april 2011

Av Yvonne Andersson - 24 april 2011 20:45

Karin och Vlad kom med avmaskningsmedel till hundarna.

Efter denna vinters all hundskit, som dom sniffat på, fann vi det som säkrast att ge dem en kur.

Då passade jag på att bjuda dem på ett utlovat glas av XANTE som de levererat till mig efter en semesterresa.

                

1. Madonna har alltid haft nöje av att bära omkring löv

   i skägget.

2. Här sitter hon och tigger magmassage i hammocken.

3. Diezel slickar på en råttsvans med bedjande ögon.


 

Bakom Xante-glaset skymtar Vlad medan han gör upp grillplaner för kvällen.


  Detta Alaja Gran Reserva fraktades hit med samma plan som Xanteflaskan, så nu blev det ett bra tillfälle att öppna den till grillandet,

som Vlad klarade med bravur trots att det var invigning av deras nya gasolgrill.

Köttet smakade förträffligt och var garanterat GMO fritt.

Av Yvonne Andersson - 24 april 2011 15:15

 

Denna snurra fick jag, av Nadja i dag, för att ha i min trädgård.

Hon hade köpt den för sina 5 första månadspengar. Hon är ju bara 5 månader så jag antar att hon använt sina föräldrar som ombud.

Av Yvonne Andersson - 24 april 2011 09:26

Charlotte E-A har helt ändrat ståndpunkt, så ännu finns hopp om förändringar även för barnens skolmat.


http://www.tv4play.se/nyheter_och_debatt/nyheterna?title=sotningsmedel_orsakar_fetma&videoid=1610270

Av Yvonne Andersson - 24 april 2011 08:12

Suttit hela morgonen och studerat dessa björnar. Ungarna föddes 21 januari i idet.


http://www.bearstudy.org/website/research/daily-updates.html


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards