Alla inlägg den 23 juli 2011

Av Yvonne Andersson - 23 juli 2011 11:15

I natt har ungdomar här i området haft en jättefest med fyrverkerier, skrik och glaskrossning.

Vid fyra-tiden i går mötte jag ett gäng som bar lådor från Systembolaget och vissa var redan överförfriskade så jag förstod att det skulle bli livat, men inte till vilken grad.

kl.00.00 väckte Madonna mig skakande och flämtande pga att hon hört fyrverkerier.

Själva smällandet pågick inte så länge men eftersom hon sammanknippar smällare och unga killar i grupp blev hon inte lugn förrän efter 03.30 då ungdomarnas röster slutade höras.


Samtidigt som buset pågick dundrade åskan en bit härifrån och eftersom det var mörkt syntes massor av blixtar på himlen.

Nu hoppas jag bara att Madonna inte blir rädd för åska också.


Nu på morgonen har jag sopat glas vid buskarna men nu då vi varit på promenad hittade vi ett krossat vinglas även på idrottsstigen

Jag undrar varför dom inte skaffar sig vinglas i plast och köper sprit och vin i petflaskor.

Av Yvonne Andersson - 23 juli 2011 07:15

Så det som hände i Oslo Centrum var "bara" en skenmanöver så han skulle kunna operera fritt bland Norges blivande politiker. Vilken galning! Stackars hans Mamma.

 

 

 

Anders Behring Breivik.

Terrorattackerna i Norge

Har uttryckt högerextrema åsikter

Publicerad i dag 06:27

Anders Behring Breivik, 32 år, greps efter massakern på minst 80 ungdomar på Utöya och bomben som dödade minst sju personer i centrala Oslo.

Han har uttryckt högerextrema åsikter på bland annat Facebook.


Behring Breivik greps på Utöya i fredags sedan han, utklädd till polis, tog sig in på Arbeidernes Ungdomsfylking (AUF) sommarläger, som anordnas varje år för de socialdemokratiska ungdomarna.


Polisen misstänker 32-åringen för att också ligga bakom den kraftiga bombexplosionen i regeringskvarteren i Oslo några timmar tidigare.

Enligt polisen ska han ha setts i området.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards