Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Yvonne Andersson - 26 juli 2011 22:33

Man kan ju inte kalla det tråkigt här i Bro.

Hann bara ducha efter att jag kommit in med Madonna så ringde Susanne oc berättade att det var fullt pådrag i huset mitt emot.

        Jag sprang upp till henne i morgonrock och såg Brandbilen med rökdykare och slangar dra in i porten på 4:an.

        Efter en stund tändes lyset och öppnades fönstret till vänster på nedersta våningen men jag såg ingen rökutveckling, fast jag tyckte att det sved i ögonen.

Snart kom polisen också och vi blev så nyfikna.

        Karin, Vlad och Diezel gick förbi men dom visste inte heller vad som hänt.

  Susanne satt också i morgonrock och här ser det ut som om hon leker med dockor. hmmmm....Woodoo kanhända:)

         När det inte verkade bli något släckningsarbete började jag spåna om att det nog ligger någon döing där. Någon som knarkat ihjäl sig eller somnat på cigaretten.

         Nyss ringde Karin och berättade att en ambulans kommit fast utan blåljus eller brådska så jag kanske inte spånade helt fel.

         Det är ju bara någon månad sedan det hittades en tant i vår huslänga, som legat död ett par veckor och upptäcktes först när grannarna tyckte stanken blev för stark.




Om inte förr så får vi kanske se vad som hänt, i lokaltidningen nästa tisdag.


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Juli 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards