Alla inlägg den 27 september 2011

Av Yvonne Andersson - 27 september 2011 13:00

Ringde till Konsum i Kallhäll och frågade om de hade någon Ekologisk Kokosolja hemma för den har ofta varit slutsaåld.

Nix  det är inget som vi saluför, annat än till Julen sa den som svarade.

Joodå, jag har köpt förr, även om sommaren.

Jag hörde hur han pratade med en kollega som kom till luren och sa att denna produkt utgått.

Sedan närdå frågade jag.

Hon kallade då på en tredje person som tursamt nog kände till produkten och han sa att det finns 3 burkar som jag bad honom lägga undan åt mig.

Jag förklarade att det är viktigt för oss som vill behålla hälsan och för diabetiker att använda denna olja och han kände till det så nu beställer han hem mer. Jag åkte fram och tillbaka på 1 timme och här väntar jag på tåget tillbaka. Hundarna betedde sig som om jag varit borta i en evighet, fast det bara var en stund.

Kommer att få fortsätta åka till Kallhäll, eftersom Willys inte tagit in den ännu.

Konsum är dessutom billigast vid alla jämförelser och den enda fraktkostnaden blir 3 klipp på åkremsan.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards