Alla inlägg den 29 september 2011

Av Yvonne Andersson - 29 september 2011 20:00

Bjöd Moa på Hjärtplättar i kväll och hon gav mej a i betyg.

Jag undrade då vad som fattades för att jag skulle kunna få ett stort A.

De är bara bäst sa hon, och det enda som kunnat ge stort A vore om plättarna varit stora.

 

Av Yvonne Andersson - 29 september 2011 16:15

       

Bild 1.

Hörde ett himla liv av sirener så jag gick ut på uteplatsen och då såg jag en Ambulanshelikopter ovanför mig. En bit neråt min gata såg jag en Polisbil och dessutom luktade det brandrök så säkert var det också brandbilens sirener som jag hört.

Bild 2.

Moa, jag och hundarna gick en omväg för det kunde ju vara något otäckt som hänt. Vi gick fram när vi såg att Anki och Östen var där och fick veta att det skett en explosion uppe hos Somalierna som bor på 62:an 1tr. Moa tyckte att det var litet otäckt så vi gick därifrån, men hon hann iaf träffa sin Morfar.

Bild 3.

Tursamt nog så var det ingen hemma i lägenheten, dom har iaf. en baby och kanske fler barn. Damen som bor under dem hade gått upp för att varna dem efter smällen, så hon hade skrikit genom deras brevlåda men fick inget svar. Därför fick hon lov att åka med ambulansen till sjukhus eftersom hon fått rökskador.

Av Yvonne Andersson - 29 september 2011 14:28

Just nu är det +20,1 grader och enligt klart.se är det nog bara i dag och i morgon som jag kan sitta på altanen utan fleesejacka på.

Därför tar jag tillvara detta och njuter med hundarna i hammocken. Dom springer förståss ut och brottas i solen nu och då.

 

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17 18
19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards