Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Yvonne Andersson - 3 mars 2011 16:30

Kan inte hjälpa det men jag är ju en väldigt ärlig människa och erkänner att jag blev på väldigt bra humör   då jag fick se vart fd. etagevåningsfolket har flyttat.

I deras nya trapphus bor 27 familjer som jag inte kan uttala namnen på och så 3 svenskar. Hoppas att deras nya grannar har mer överseende med skrik, bråk, oväsen och nedskräpning än vad vi hade i detta hus.


Jag var ju rädd för att de flyttat till Berghem eller Barkarby dit jag kan tänka mig att bo nån gång i framtiden.


Inte ens om det kunde de låta bli att ljuga.


Till Tommy sa dom att de flyttade till Järfälla men nu bor dom i Tensta      så nu känner dom sig nog hemma och alla är nöjda och glada                  .

Nöjda är ju inte dom som hyr deras etage nu.

De fick kalla på en städfirma för lägenheten var helt igengrodd så de kunde inte ta in sina grejer.

Hoppas dom äntligen lär sig att man måste följa vissa regler. Nu får dom göra rätt för sig iaf. då städnotan går på 4 nolligt belopp.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< Mars 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards