Alla inlägg den 20 november 2009

Av Yvonne Andersson - 20 november 2009 13:16

 

I dag har jag varit på en "klämmig" undersökning och resvägen blev himla trevlig.

Efter att ha lämnat Madonna hos Gunnie och Åke gick jag till tåget.


Jag var som vanligt ute i god tid och slog mig i slang med en dam på perrongen. Vi skulle till samma ställe och hade tid nästan samtidigt. Efter en stund visade det sig att vi hade mera gemensamt än bara besökstiden på KS.


Vi kände igen varandra efter en stund, dvs vi kände igen varandra tack vare att vi kände till varandras hundar. Hennes dvärgschnauzer heter Ludde och vi har träffats men som så ofta minns jag hundarna bättre än Mattarna eller Hussarna. Det där tycker jag är ett märkligt fenomen och det händer ganska ofta.


Hur som helst gick resan jättefort och som vi pratade om allt möjligt hade vi lätt kunnat missa bytet från tåg till buss, men det gick vägen.


Nu behöver jag inte "klämmas" förrän hösten 2011.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards