Alla inlägg den 19 november 2011

Av Yvonne Andersson - 19 november 2011 22:32

Den 14 november aktiverade jag Nix för 3år på hemtelefonen.


I dag 19 november har jag stängt av reklamen här i bloggen på prov i 1 månad.

Av Yvonne Andersson - 19 november 2011 13:03

Något av detta önskar jag mig av Tomten. Om jag inte varit tillräckligt "snäll" får jag ge det till mej själv när reorna startar efter storhelgerna.

Denna tång behöver jag eftersom det alltid saknas 1-3 cm innan jag når upp, ner eller bakom, eftersom jag är för kort i rocken.

 

En sak som jag ofta saknat är en sådan här Gasolbrännare.

 

Denna tandborste verkar vara alldeles underbar, men så kostar den en hel del också..

Tretti är i dagsläget billigast.

 


  Att ha en sådan hemhjälp vore kul för både mig och Madonna.

Samsung NaviBot - det smarta sättet att dammsuga.

Dammråttor i hörnet och grus på golvet? Hinner du inte dammsuga så ofta som du behöver? Inga problem! Med NaviBot från Samsung kan du göra annat medan den dammsuger åt dig.

Genom det visionära kartsystemet kan NaviBoten ta 30 bilder per sekund med den inbyggda kameran och på så sätt skapa en karta över ditt hem. NaviBot har även förmågan att memorera vägen för hur den brukar dammsuga, så att du alltid får samma snygga resultat.

Med NaviBot kan du fördröja starttiden om du vill att den startar senare på dagen när ingen är hemma. Du kan välja att den ska dammsuga ett rum i taget eller förhindra den från att städa ett särskilt område. Man kan även programmera in ett dagligt schema. Du ställer enkelt in inställningarna på en touch-display.

Med Virtual Guard skapar du ett osynligt stängsel i ditt hem, upp till 4 meter. Du kan välja mellan två olika stängsel, Virtual Fence- eller Virtual Guide-läge.

Virtual Guide: Med denna inställning väljer du att den ska rengöra ett rum i taget.

Virtual Fence: Med denna inställning förhindrar du NaviBoten från att komma in i ett visst område. Det kan vara ett rum där ett barn sover, där du har husdjur eller kanske en värdefull möbel.

NaviBoten byter enkelt från hårda golv till matta utan någon försämring i uppsugningsförmåga. Den undviker enkelt hinder med sina 37 sensorer och kan komma över ojämnheter på 1,5 cm.

När batteriet är lågt tar NaviBot automatiskt den närmaste och enklaste vägen tillbaka till dockningsstationen för att ladda upp det. När den är fulladdad igen åker den tillbaka till platsen där den slutade och fortsätter sin städning. NaviBot behöver endast två timmar till fulladdat batteri, det är snabbare än andra modeller.

Tack vare de speciellt konstruerade roterande sidoborstarna och de motordrivande borstarna städar NaviBot upp smuts, damm, smulor, hår från djur och människor samt annat skräp utan problem. Den kan samla upp till 0,6 liter av smuts och damm som den filtrerar genom det tvättbara HEPA-filtret.

Om dammsugaren blir full så kan du använda 'Quick Emptying'. Då tar du du din vanliga dammsugare och fäster i luckan på ovansidan av din NaviBot och suger ur allt damm.

Till denna NaviBot medföljer två stycken Virtual Guard-enheter och ett extra HEPA-filter.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards