Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Yvonne Andersson - 5 mars 2012 18:15

 

Annonserade ut Nintendospelen på Blocket i går och då började telefonterrorn.

Blocket hade av misstag lämnat ut mitt mobilnummer, så det var bara att stänga av mobilen för inom 10 minuter ringdes det lika många samtal.

Öppnade den igen 22.30 i går och det kom då bara 2 samtal, men i morse börjades det igen.

De jag talade med höjde mitt begärda pris med 800;- men jag hade ju lovat Christoffer ifrån Gävle och jag gillar att göra justa affärer.

När han ringde i morse berättade jag att jag höll grejerna till honom vilket jag nu är glad över. Han hade blivit lurad 2 gånger eftersom folk bjudit över varandra så han var så tacksam att jag höll mitt ord. Han köpte även några gamla PC-och MAC-spel av mig så jag fick valuta för min ärlighet.

Han blev kvar här i en timme för vi hade jättemycket att prata om eftersom han var ifrån Skellefteå och jättetrevlig och dessutom intresserad av människors hälsa och sjukdomar. Hans familj har också börjat dra in på kolhydrater då de märkt mer och mer att de skapar ohälsa för många.

Han blir färdig Kiropraktor nu i vår och även hans fru har pluggat klart då, så de ska öppna egen praktik där uppe i norr.

De vill bort från stressarfolket härnere, främst för sina 2 barns skull och även för fisket, jakten, scoterlivet och hundträningen. De har 2 jakthundar och en sällskapshund. Deras föräldrar och stora släkt bor också runt Skellefteåtrakten så de längtar tillbaka.

Det var verkligen en trevlig man med stort vackert lockigt hår, ärliga ögon, ett brett vitt leende. Han gav litet av en vildes intryck men en vacker sådan så jag ångrar att jag inte tog något foto av honom.

Min mobil har registrerat 52 samtal, 14 med dolt nummer och 12 sms och nu fast jag har tagit bort annonsen har det ringt 2 gånger.

Nu behöver jag vänta en vecka innan jag lägger ut annonsen om PC-och-MAC spelen, fast jag tror inte att de är lika åtråvärda som TV-spelen.




Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards