Alla inlägg den 18 mars 2012

Av Yvonne Andersson - 18 mars 2012 14:36

              

I går fick jag skjuts till COOP Forum. Susanne och Moa skötte jordtransporten åt mig så jag tyckte att Moa var värd en present, därför köpte jag ett par Petshops till henne och hon blev jätteglad. Här hade hon inte fått dem ännu vilket syns på minen:)

   

I dag har jag skolat klart 8 Tigerella, 8 Gardeners Delight och 8 av de egna Minitomaterna, samt Aubretiorna, Klockrankorna och Kryddtageteserna.

Dessutom har jag sått Jättesolrosor, Heavenly Blue Morning Glory, Sweet Pea Perennial och Isbergssallad.

Av Yvonne Andersson - 18 mars 2012 13:00

 

Tomas Ledin gör ett fåtal exklusiva sommarkonserter!
1972 släppte Tomas Ledin sitt debutalbum.

Det har gått 40 år sedan dess och detta kommer att firas under ett aktivt 2012.

Tomas startar med två unika konserter på Södra Teatern i Stockholm, där debutalbumet ”Restless Mind” framförs i sin helhet.

Till sommaren släpps ett samlingsalbum med Tomas fantastiska låtskatt.

Under våren fortsätter publik och kritikersuccén SHOWTIME på Rondo i Göteborg.

För att sedan, efter det fantastiska mottagandet – över 100 000 gäster - i september flyttas till Cirkus i Stockholm.

Utöver detta har Tomas bestämt sig för att även göra det som han verkligen älskar – åka på sommarturné. I sommar blir det inte någon stor turné utan endast ett fåtal konserter, varav tre i Sverige. De utvalda platserna är Helsingborg, 2 augusti på Sofiero Slott, Sundsvall, 4 augusti på Norrporten Arena och Sandviken, 18 augusti på Göransson Arena. Biljetterna till konserterna i Helsingborg och Sandviken släpps 12 mars, biljetterna till Sundsvall är redan släppta.

Tomas berättar: ”Jag hade tänkt vara helt ledig i sommar men det gick inte att säga nej. Jag känner mig enormt taggad. Viktigt för mig också att konserterna görs i norr och söder, och i Norge och Finland, där jag inte spelat på länge.

Vi ska bjuda på en klassisk sommarkonsert med undertecknad och framföra alla låtar, ja, nästan i alla fall….”

 

Av Yvonne Andersson - 18 mars 2012 12:15

 

Diezel har sovit hos oss i 2 nätter och i morse såg han ut att längta efter Matte och husse för han satt ytterst på min sängkant och såg undrande ut.

Madonna såg ut som om hon ville trösta honom så hon gick och la sig bredvid honom och strax la han sig också.

 

När vi senare gick på långpromenad var han lika glad som vanligt  men strax innan vi mötte Dixie såg jag en svart prick i Diezels panna och mycket riktigt, det var årets första fästing, men den hann inte bita sig fast eftersom den syntes så väl på Diezels ljusa päls.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards