Alla inlägg den 18 juni 2012

Av Yvonne Andersson - 18 juni 2012 15:00

I morse märkte jag att knölen på Madonnas högra ben, blivit jättestor.

Jag har ju trott att det varit en liten knöl bland alla de andra men nu då den vuxit så snabbt kollade jag in den närmare.

Den var full med var och blod så jag satte på henne munkorgen och punkterade knölen så jag kunde klämma ut innehållet. Den sitter precis där infartskanylen satt vid tand-operationen den 23 maj.

Jag ringde vet. för att beställa tid men det finns inga tider förrän på torsdag så hon tyckte att jag skulle komma akut men då akutavgiften är 1650:-, poliklinikavgiften 660:- och behandlingen kan ju kosta hur mycket som helst, därför sa jag att jag väntar eftersom försäkringspengarna är slut för längesedan. Ny försäkringsperiod börjar inte förrän i november.

Jag har klämt, tvättat och satt på utdragskompresser men jag får inte ut allt var.

Tack och lov har hon ingen feber. Får hon det måste vi ju åka in akut så jag hoppas kunna hålla nere infektionen själv.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards