Direktlänk till inlägg 13 mars 2010

Ingen förbättring för M.

Av Yvonne Andersson - 13 mars 2010 16:34

I natt har jag mest legat och lyssnat på Madonnas andning för hon mår så dåligt.


Hon har inte velat gå ut sedan i onsdagskväll utom korta stunder till uteplatsen.

I morse verkade hon dock lite piggare så vi gick ut, men efter 200 meter orkade hon inte längre.

Trots mitt ryggonda fick jag lov att bära henne hem.


Jag blir så nojig att jag inbillar mig att hon ätit någonting ute som förgiftat henne. Ringde jourveterinären som sa att det bara var att vänta då hon iaf både äter och dricker. I annat fall skulle hon behöva dropp.


Det är svårt att tro på att det "bara" beror på senilitet.

 
 
Ingen bild

Nilla

14 mars 2010 08:22

Nä hon är ju alldeles för ung för att vara senil, på telefon är det svårare att ge en diagnos....jag antar att du gör ett besök där istället. ^^

 
Ingen bild

Till Nilla

14 mars 2010 09:23

Det verkar inte vara så ovanligt med senilitet hos så pass unga hundar.
Vi har varit och undersökt henne 3 ggr och varken blodprover eller ultraljud visar på någonting onormalt och då måste det väl vara mentala orsaker.
Naturligtvis tar vi vet. kontakt i morgon igen för det är ju ohållbart att hon bara äter, vilar och sover.
Tack och lov har vi uteplatsen, dit hon går då och då. Dessutom tar hon emot massage och leker lite apportlekar men hon är helt personlighetsförändrad.

 
Ingen bild

Nilla

14 mars 2010 12:44

Tråkigt....ja verkligen tråkigt. Ni får ha det så gott, trots allt.
Kram till er båda.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yvonne Andersson - 24 februari 2014 09:30

Olyckshändelse på Bro station Karin Sidén 2014-02-24   Bild:Tommy Sidén Strax efter sju på morgonen inträffade en olycka på Bro pendeltågsstation. Det är oklart vad som orsakade olyckshändelsen. All tågtrafik förbi Bro stati...

Av Yvonne Andersson - 23 februari 2014 18:30

Så här såg Du ut 2008 när vi träffades. Det var innan Din Gastric Bypass operation. Så mycket lidande som Du utsatte Din kropp för såg ingenting ut att påverka Dig för Du var alltid fräsch och sminkad.     Så här vill jag minnas Dig Ciz...

Av Yvonne Andersson - 17 februari 2014 13:14


  Skuggröna, Julros Snödroppar, Vintergäck Dessutom är det meteorologisk VÅR sedan några dagar.   Förra året hände detta inte förrän den 7 april ...

Av Yvonne Andersson - 2 februari 2014 11:51

Fy sjutton för att bo bland knarkare och andra gangsters. Polispådrag i Bro   Karin Sidén 2014-02-02   Bild:Tommy Sidén Insatsstyrkan har precis anlänt och får en lägesuppdatering. En polisinsats med ett flertal poliser ...

Av Yvonne Andersson - 26 december 2013 20:30

http://www.expressen.se/nyheter/sa-kapade-bolag-den-svenska-djurvarden/ ...

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15 16 17
18
19 20
21
22 23 24 25
26
27
28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards