Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Yvonne Andersson - 9 maj 2011 20:30

Har volontärat i kväll tillsammans med Gunnie och Åke hos Alle´gårdens gäster.

Själv är jag nog också snart färdig för demensvården där, eftersom jag glömde att ta med mig Madonna.

Jag var så inställd på att cykla så jag  lämnade henne hemma.

Dessutom var jag trött efter att ha jobbat med att fixa datorns uppdateringar tillsammans med Toshibas support så jag tänkte helt enkelt inte.


Toshiba support har telefonnr 0200 212100.

Av Yvonne Andersson - 9 maj 2011 13:30

Den 9-15 Maj är det stora evenemang i Bro.

Råbyskolan är den plats där man officiellt inviger en vecka där man belyser matvanor och fysisk aktivitet.

Veckan går under namnet "Ett friskare Sverige".

Det är stora namn som invigningstalar: Socialminister Göran Hägglund, Folkhälsoinstitutets generaldirektör Sara Wamala och ingen mindre än Prins Daniel kommer att närvara.

Vi på ICA Supermarket Bro Centrum bjuder skolans elever på frukt och även fruktkorgar till invigningen. 

Om ni vill läsa mer om aktiviteten så besök www.ettfriskaresverige.nu

Välkommen till ICA Supermarket Bro för ett friskare liv
Janne med personal


Detta hittade jag på ICA´s hemsida så jag var ju tvungen gå ut och kolla.

Alla barnen trängdes och TV4 intervjuade dem. Killen längst till vänster heter Gabriel, de andra vet jag inte namnen på.


Jag var mest nyfiken på Prins Daniel.

Spencer, min granne ser mäkta stolt ut där han går vid Prinsens sida.

 

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards