Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Yvonne Andersson - 15 maj 2011 18:22

Har åkt med Susanne till COOP och köpt 5 säckar jord igen, så nu äntligen har jag slutplanterat Tomater, Spetspaprika, Basilikor, Timjan, Gräslök och Chili.

När vi kom hem skulle vi koppla av med fika på altanen men det var någon som gnolade högt, sjöng och skrek om vartannat, så vi fick ingen ro.

Till sist gick jag till lekparken där hon satt i sandlådan och frågade om hon hade problem. Jag bad henne dämpa sig litet eftersom hon störde oss.

Då fick hon spel och skrek ännu mera. Jag frågade var hon bodde och hon pekade mot 20 och då bad jag henne gå hem och sjunga.

Då blev hon ännu galnare och började jaga mig, skrikande hora och rasist så jag gick in och stängde grinden medan hon vrålade kränkande uttalanden med svarta ögon.

Då det verkade som om hon tänkte komma in genom grinden ropade jag till Madonna att ta henne och då vågade hon inte in.

Jag ringde polisen och de skulle komma genast, sa dom, men det dröjde säkert 20 minuter. Under tiden kom 3 ungdomar som antagligen var hennes barn för hon lugnade ner sig efter en stund. Precis när dom gått iväg kom polisen.

Jag gick ut och visade dom att hon stod i hamburger och korv kön hos Hyresgästföreningens servering. De skulle tala med henne, men inte mår hon väl något bättre av det.

Det blir ju Fullmåne i natt så det förstärker kanske hennes galenskap. Jag har sett henne skrikande förr och det som förvånar mig är att folket som gick förbi tittade på henne, vissa skakade på huvudet och gick åt sidan, men ingen frågade vad det var med henne.

Nu efteråt är jag arg över att jag inte tänkte på att filma eller fota henne men allting gick så fort.


Vi fick till sist lugn och harmoni igen och Moa gav Madonna magmassage vilket hon älskar.

 

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards