Alla inlägg den 5 februari 2009

Av Yvonne Andersson - 5 februari 2009 19:21

Jättekul att det blev ett trädgårdsintresserat par som tar över landet.

Kvinnan som ska hyra ringde i går och vill köpa de grejer som finns kvar där. Jätteskönt så jag slipper dra dem hit och sälja på nätet.

Hon verkade så trevlig och sa att jag är välkommen att hälsa på till sommaren.

Allting ordnar sig alltid till det bästa om man förväntar sig det.

Jag ska överraska henne med min växtlista på 482 olika sorters perenner och buskar.

Av Yvonne Andersson - 5 februari 2009 14:11

I går var jag på en 3 timmars filmvisning om Engelska trädgårdar och då jag inte hunnit vänja Madonna att vara ensam så längre i nya lägenheten, fick hon sitta i bilen under tiden, för där är hon alltid trygg.


I dag behövde jag komplettera lite Japansk mat så jag åkte till Sthlm Södra vilket tar mindre än 2 timmar och därför en lagom tid för henne att vara själv.

Jag kände lite skuld när jag kom hem och fann henne sittande och vänta vid köksdörren till uteplatsen. Hon hade iaf klarat det bra för hon verkade inte så upphetsad.

Av Yvonne Andersson - 5 februari 2009 14:06

Under morgonpromenaden slog Madonna en kullerbytta på iskanan barnen gjort utanför Råbyskolan.

Hade varit kul att ha den på film men jag var inte snabb nog, men jag hann iaf fånga hennes snopna kroppsspråk då kullerbyttan redan var avklarad.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards