Alla inlägg den 31 december 2010

Av Yvonne Andersson - 31 december 2010 19:04


Nu har 14-åringen härutanför fattat att han inte får smälla utanför min grind.
Jag smög mig på honom bakom ett förråd och han blev jätterädd då jag tog honom på bar gärning med tändaren och smällaren i handen.
Jag berättade att mina hundar är ännu räddare och att jag nu har honom på bild och kommer att polisanmäla honom om jag ser honom smälla en enda gång till eftersom han inte är 18 år.
Han började nästan gråta och nu lovade han att sluta, och det har faktiskt varit tyst härutanför sedan dess.

Kolla länkarna här nedanför och se hur årets sista måltid avnjöts av Ozzy och Madonna. Dom klarar sig ganska bra med fetvadd i öronen, 2 Zylkenekapslar var 6:e timme och så ska dom få 1/2 Stesolid till,

2 timmar före midnatt.

Dom fick en halva även vid 12-tiden i dag.

Madonna får ingen Nozinan för den verkar ha för mycket biverkningar. På filmen hör ni litet av musiken som strömmar från 3 ställen.


Abbas låtar har bra trumtakter som dränker smällandet ganska bra.


Jag åt räkor, löjrom, aioli och ägg och nu tänker jag ta mig ett glas rödvin samt vänta på Grevinnan och Betjänten. Sedan ser jag fram emot After Dark.

  Gott Nytt 2011.  


http://www.youtube.com/watch?v=31GYogprXzM



http://www.youtube.com/watch?v=EXRbOUfgM3g

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20
21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards