Alla inlägg den 3 augusti 2011

Av Yvonne Andersson - 3 augusti 2011 22:02

Susanne kom och hämtade upp oss för transport till Bålsta veterinärerna

Det gick så snabbt att vi fick sitta i väntrummet 30 minuter där jag läste Allers Trädgårdstidning.





  Väntrummet var luftkonditionerat och Madonna låg helt lugnt och kollade in en Massa hundar och katter som kom och gick.

Hon vet inte vad som väntar henne och när veterinären tog blodprov på henne reagerade hon inte så hon fick en massa beröm över sitt lugn. Hon hade inte ens förhöjd puls och alla blodvärden var jättebra. Inga fel  på bukspottskörtel, lever eller njurar och blåsljudet på hjärtat hörs inte mer.

Jag tror att kolhydratreducerad kost och Omega3 varit återuppbyggande även för henne liksom det varit för mig.

     

När hon somnat efter sprutan tog jag en promenad ner till båthamnen och tittade på Wasa II.

   


I Hamnen hittade jag ett båthus i min smak och när det kom 3 änder simmande gav jag dem av Madonnas Vårgårdaris.......

 

 


........och plötsligt var det 26 änder, som också ville ha, men tyvärr var det slut på godsakerna.

Med blodigt skägg, 2 tänder mindre i munnen och fri från tandsten, fick Madonna och jag åka hem med Vlad, Karin och Diezel.

Jag måste ha ett rent Karma som fått så många bussiga grannar.

                        

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards