Alla inlägg den 10 april 2012

Av Yvonne Andersson - 10 april 2012 17:15

Vad jag är trött på att åka till Spånga nästan dagligen men det är inget emot vad Madonna är.

Hon vägrade gå av tåget så det var bara att bära henne.

Jag försökte flera gånger att motivera henne att gå framåt men inte ens favoritgodiset lockade utan hon satte ner alla 4 bromsarna så efter en stunda vila bar jag den skakande stackaren hela vägen.

      Allt detta är som en mardröm.

I morse var ögat helt igenkletat och hennes lins verkade grågrön så jag började undra om hon fått starr eller blivit blind.  

Veterinären sa att det berodde på att hon har fått ödem i ögat pga att stygnen hade skavt på hornhinnan. 

Nu ska jag fortsätta behandlingen här hemma och  om det inte visat sig blivit någon förbättring innan måndag får vi kanske överväga en amputation av ögat.

Mirjam sa att vi inte ska ge upp ännu och att Madonna inte har någon direkt smärta utan det är mest obehagligt för henne med allt droppande och tvättande.

Av Yvonne Andersson - 10 april 2012 02:15

   

Stort Grattis till min goa, kloka, självständiga dotter som jag födde till världen

för ett halvt sekel sedan. 

   

Detta är Susannas horoskop som jag ritade upp en gång i tiden men

jag har aldrig haft någon lust att tolka det.

 


Hoppas att Du hade roligt i går i Globen med denna show.

 


Jag kunde tyvärr inte följa med eftersom jag åker skytteltrafik med Madonna till Västerorts Djursjukhus pga hennes nyopererade öga är infekterat.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards