Alla inlägg den 2 april 2009

Av Yvonne Andersson - 2 april 2009 20:08

Varit i Kallhäll i dag och Marianne och jag gick ut för att kolla hur långt våren kommit.

Vid Marinan var det fortfarande is på Mälaren men nu dröjer det nog inte länge till islossningen.

Tussilagoplatsen gjorde oss inte besvikna för några vände sina gula ansikten emot oss så Marianne fick sin efterlängtade bukett.

Roligt för Isa och Madonna med för de träffade Schnauzerkompisarna Klara och Tove.

Hos min dotter fick jag inget napp, trots att cykeln stod hemma.

Hon jobbade och vi kunde inte vänta eftersom Madonna behövde sin middag.

Förlåt mig, men jag klagade litet på värmen i dag eftersom jag blev genomsvettig.  Årets första klag, men säkert inte det sista:)

Av Yvonne Andersson - 2 april 2009 08:01

Vill bara berätta hur sköna mina nya skor är. Det gör inte längre ont i min höft när jag är ute och går i dem.

Kommunen har sopat gågatorna så nu övar jag min nya gång även utomhus.

Det känns ovant men jag tvingas lära mej att gå avspänt bara genom att använda dem och så får jag gratis träning i vissa muskelgrupper, samt avlastning i andra.

Nu finns de också i många olika modeller. Om Du är intresserad finns mycket att läsa i min länk  MBT-skor som för Dig direkt till

www.swissmasai.se


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards