Alla inlägg den 27 april 2009

Av Yvonne Andersson - 27 april 2009 17:59

Kolla i min länk Aftonbladet testar LCHF.

Eller klistra in denna i Din webläsare.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article5000162.ab



Av Yvonne Andersson - 27 april 2009 17:28

Pucko med Matte tittade in i eftermiddag och Madonna släppte in honom genom grinden efter en kort tvekan.

Hit men inte längre tyckte hon och satte sej och vaktade dörren in till köket.

Sedan ägnade hon eftermiddagen till att ligga i den nymonterade hammocken, varifrån hon har bra utsikt över vägen bortanför grinden.

Av Yvonne Andersson - 27 april 2009 11:11

Vi gick förbi hos King och Sabinas Matte för ett snack över grinden.

På bilden syns Sabina.

När jag kom till min port fanns två glada poliser där och Sundsvalls Expressbyrå. Nu bär de ut både möbler och innevånarna i den störande lägenheten.

De var vräkta men vägrade flytta klart så nu blir det gjort på samhällets bekostnad.

Jag kunde inte hålla tyst utan sa "Gu så skönt" och poliserna svarade "absolut"


Jag fick iaf en liten kompensation för störningarna eftersom de tappat en hundralapp utanför min dörr. Den tog jag hand om med gott samvete.

Av Yvonne Andersson - 27 april 2009 07:59

I dag känns det att jag brottades i går, men jag är glad över att jag inte bröt sönder någonting eller blev strypt av de 3 kopplen som surrade fast mej.

Jag har ont både här och där så jag får väl ta det lugnt i några dagar nu igen.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards