Alla inlägg den 21 april 2009

Av Yvonne Andersson - 21 april 2009 22:50

Margita och jag åkte till Bålsta i dag för att köpa Rosjord och då passade vi även på att gå in på Zoo och låta hundarna få klippa klorna.

Zorba protesterar högljutthär, men ingen av oss räddade henne från tångens käftar.


Rosjorden behövs eftersom jag grävde en stor grop till Lucia-rosen i går.


Dessutom skapade jag ett litet stenparti på det ställe som får mest sol.


Under träden har jag skapat ett litet Woodland dit jag ska flytta alla lökar då de blommat klart.

Lökblasten stör ju minst där det växer upp Perenner. Där vistas nu skuggtåliga perenner som Vitt Löjtnantshjärta,Vita Julrosor, SilverBenved, Hjärtbergenia. Det ska även kompletteras med Vit Myskmadra, några Ormbunkar och så ska Funkiorna få vistas i närheten.

Av Yvonne Andersson - 21 april 2009 21:06

Kolla in min länk Margitas hittekatt

http://www.hittakatten.com/

class="editor_p"> och gå vidare till stödhemmets blogg

På denna sida kan ni följa hur det går när Margitas hittekatt får sina barn.


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards