Alla inlägg den 3 april 2009

Av Yvonne Andersson - 3 april 2009 20:52

Vilken jublande dag.

Åkte till Coop i morse och köpte 5 säckar jord vilken jag fyllt upp pallkragarna med.

Vissa lökar hade kommit över jordytan då jorden har sjunkit ihop över vintern.

Sedan har jag krattat löv, klippt och sågat hägg-grenar så det blev riktigt fint under häggen.

Där drömmer jag om att ha ett Woodland med Ormbunkar, Vit Lungört, vit Julros och vit Myskmadra. Snart ska jag ge mej ut på jakt efter vit vintergröna för den trivs också i skuggan.

På det viset lyser det vitt under träden och så blir den bara jorden därunder, täckt med växter.

Madonna har legat i solen i dag. Antagligen tycker hon det är skönt för lederna. I går haltade hon och hade ont igen. Det blev mycket spring i går för henne så hon ska ta det lugnt nu i några dagar och bara få gå på gräs.

Synd att det inte finns MBT-skor för hundar.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards