Alla inlägg den 10 april 2009

Av Yvonne Andersson - 10 april 2009 20:05

När jag skulle hämta Susanna vid tåget kom en gubbe hojtande, "de har slagit sönder Din bil".

Jag blev mest lättad över att de valt den lilla bakrutan.

Inne i bilen hade de rört omkring grejer ifrån handskfacket, men både radion cd-spelaren och mobilladdaren låg kvar i röran på golvet.

Medan jag stod och sopade glas kom en polisbil åkande på vägen så jag vinkade till mig dem, så anmälan gjorde jag på fläcken för de sa att även en så liten ruta kostar ganska mycket.

Jag tänkte att självrisken kanske är lika stor, men jag anmälde iaf.

Vi åkte till landet och Susanna fick putsa fönster på sin födelsedag, men hon klagade inte.

Jag har nu fulla bilen med sopor som jag ska till Kretsloppscentralen med i morgonbitti och sedan tillbaka till landet.

Tror att jag ska gå och låsa upp bilen så de kan titta in och se att det bara är sopor.

Annars sprider de väl ut hela härligheten över parkeringen.

Det är också jättegamla grejer som dator, Tv, VCR-spelare, Booster och högtalare. Det är väl ingen som vill ha sånt nu för tiden men jag får hoppas att det stjäls så slipper jag bära det till kretsloppet.

Av Yvonne Andersson - 10 april 2009 12:15

Madonnas Husse sjunger Papageno.


http://www.youtube.com/watch?v=oOSIkmxNn20

Av Yvonne Andersson - 10 april 2009 06:43

Stort GRATTIS Susanna.

I dag fyller min dotter år och hennes födelsedag firar vi på landet genom att städa.


Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards