Alla inlägg den 30 april 2009

Av Yvonne Andersson - 30 april 2009 22:04

Det har varit en fin dag. Margita och jag åkte till Bålsta och shoppade utan hundar i dag.

Sedan satt vi i hammocken och tog ett glas Ramos i solen, nu med hundarna.

Jag har hela veckan tänkt att det är nog bara lugnet före stormen, med tanke på smällare, men det blev aldrig någon storm.

Kvällen verkar ha varit ett firande av familjer för det har vandrat så mycket människor efter gatan bortom min grind. Det har kännts riktigt exotiskt med så många mörkhåriga vuxna och barn.

Och vi behövde bara gå över gården till brasan när den nästan brunnit klart och Madonna vågade gå med svansen högt trots att vi hörde Fyrverkerier i fjärran.

Av Yvonne Andersson - 30 april 2009 07:47

Det är inte lika roligt att blogga utan bilder.

Min mobil vill inte längre ta bilder sedan den sprack och digitalkameran är för otymplig att ha med överallt.

Det blir därför kanske lite glest med inlägg här i några dagar.

Ha en skön Valborg allihopa trots eldningsförbud.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17
18
19
20 21 22 23 24 25 26
27 28
29
30
<<< April 2009 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards