Alla inlägg den 13 januari 2012

Av Yvonne Andersson - 13 januari 2012 13:01

I morse berättade Karin om sina nya ICEBUG-skor om hon var så nöjd med.

Jag tycker att mina lösa broddar alltid har fungerat jättebra eftersom de skor som jag hade förut med dubbar slets ut på 1 år.

Hundarna och jag gick på promenad men vi hann bara gå 50 meter så trampade jag på någonting vasst, antagligen en sten för det var sandat.

Min vänstra brodd skars tvärt av på mitten så jag fick gå vidare med en brodd och det gick ju ganska bra. Senare mötte vi Gunnie och Åke och lustigt nog hade hon med sig ett reklamblad från Karlssons där de säljer broddar för 49,50.

När jag senare var till Willys och handlade gick jag upp till Karlssons men den enda storlek som dom hade på broddarna var 39-46 och min skostorlek är 36-37 så jag gick vidare in till Fliesbergs och deras billigaste broddar kostade 199:-  så jag struntade i dem.

Istället provade jag ICEBUG-skor men ingen storlek passade mig utom ett par stövlar som var så lätta och sköna men de fanns bara i vitt.

Åh jag skulle vilja ha dem men undrar hur dom skulle se ut efter en skogspromenad så de var inte att tänka på trots att de var supersköna.

På väg hem började det blåsa och snöa så när jag steg av bussen såg jag inte var gruset fanns och vad hände.     

Jag hann bara gå över vägen och på andra sidan föll jag handlöst på min högra höft (den jag redan har ont i).  

Tur att jag äter D-vitamin så mitt skelett är starkt för jag bröt ingenting men min högra handled och höft skrattar inte precis.

När jag kom hem sökte jag skorna på nätet och hittade samma stövel i svart.

De var tom 100:- billigare, fraktfria och med gratis returfrakt så jag beställde dem så jag kan hämta dem på Matöppet efter 12.00 i morgon.

Jag bara älskar att handla på nätet för det är så smidigt att ta Klarnafaktura.

I kväll får jag väl använda stavarna och en brodd.

W's Anda L BUGrip

Feminin vinterkänga med dubbar

Dammodell
W's Anda L BUGrip är en snygg vinterkänga med både stil och funktion.

Funktionen gör stöveln oberoende av väder för att du ska vara bekväm i snö, slask, kyla och halka.

Anda BUGrip är vattenvvisande, har en komfortzon ner till minus 30.

Dessutom gör de dynamiska dubbarna att man kan lita på greppet även på hårt packad snö eller isfläckar.

            Anda BUGrip är byggd på en sportskosula vilket även gör den ortopediskt korrekt, med en läst särskilt utvecklad för nordiska fötter.

Den har en stötdämpande och isolerande sula med bra rull som gör den skön att gå på länge. Dragkedja på insidan gör det snabbt och lätt att komma i.

               Icebugs Activemodeller är utvecklade för att fungera optimalt för foten när man går, med design som passar olika sorters aktiviteter. Icebugs greppteknologier BUGrip® och BUGweb® ger full kontroll och trygghet även vid extrem halka.
Material:
Överdel: Mocka/Syntetisk päls
Foder: Fleece
Mellansula: EVA med ESS-stabilisator
Yttersula: Gummi med BUGrip 16 karbidstålsförstärkta dubbar.

Osäker på storleken?
Kolla in storlekstabellen från Icebug.
Vårt pris:1500 kr (Rek. pris: 1600 kr)
  
  
  
Delbetala från 65 kr kr/mån Klarna
 
Black (9A)
 
  • Icebug W's Anda L BUGrip
  • Icebug W's Anda L BUGrip
Förstora bilden av Icebug W's Anda L BUGrip

Icebug W's Anda L BUGrip

 

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards