Alla inlägg den 10 juni 2011

Av Yvonne Andersson - 10 juni 2011 13:15


        

   Åke                          Diezel                        Madonna

Åkes Matte möter ett barnbarn som tar studenten i dag så Åke gör oss sällskap. De tre har fått vara ensamma i nästan 2 timmar, separerade i olika rum med kompostgaller.

De har haft det bra på skuggsidan för i dag är det het, gassande sol.

Kul för studenterna med sånt här fint väder som det även var då Nicklas tog studenten för 3 år sedan.


 

Det var ett himla skällande när Susanne och jag kom ifrån COOP.

Har fått hemfraktat 5 nya säckar jord, gödsel och toppdress så nu känner jag mig trygg igen.


Tror inte att hundarna skällt hela tiden utan de satte nog igång när de hörde oss lossa jord och varor på baksidan.

Jag kände mig iaf mycket välkommen hem.

Av Yvonne Andersson - 10 juni 2011 10:45

En tornsvala flög med väldig fart rakt in i tvättstugeväggen medan Susanne och jag satt och fikade utanför köket.

Väggen blev helt blodig och den bara låg där mitt i min Valeriana i pallkragen.

Då näbben var spräckt och huvudet blödde, såg jag ingen annan råd än att förkorta dess lidande. Synd på en så vacker fågel.

 

Av Yvonne Andersson - 10 juni 2011 08:31




Hade glömt honom, men då han var i TV4 i morse fick han en renessans hos mig.

Han är så rolig.

Är inte gift, har inga barn men kan ändå skriva detta.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards