Alla inlägg den 16 juni 2011

Av Yvonne Andersson - 16 juni 2011 17:54

Vill bara tala om att det är svårt att tänka positivt när glaskrossarterroristerna ställer till det så för mig.

Är det inte Madonna och Diezel som jag måste passa för glassplitter så är det cykeln.




Skulle till Willys för att handla, men hann bara cykla ca 50 meter innan jag fick punktering. Det är 3-e gången inom ett år, men tur att det var framhjulet även denna gång så jag kan fixa det själv.

När det var bakhjulet gick jag till hantverkargården och fick det fixat för 80:- vilket det verkligen är väl värt för jag har börjat tycka att det är så krångligt med broms och växeljusteringar.


Här sitter jag och väntar på bussen efter att jag handlat.

Jag funderar på att jag ska åka hem och sälja Trollkärran, för vad ska jag med den till när inte ens cykeln ryms i hissen på stationen och tänk om jag får punktering på 3 hjul samtidigt.


GGGrrrrrrrrr.... jag är så urless på de flesta Bromänniskor och deras sopor och skräp så jag behöver några timmars avspänning för att kunna fungera normalt igen.

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards