Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Yvonne Andersson - 21 juni 2011 18:12

 

Dagens lokaltidning var inte kul att läsa.

Detta hände på våran gård och jag har mina aningar eller rättare sagt misstankar om vem det gäller. Jag har sagt till en person att gården inte är en P-plats, utan enligt hyresavtalet får man bara stå här i 10 minuter, för i och urlastning.

Vissa anser sig ha rätt att använda gården som parkering då det inte skulle falla dem in att promenera ens 25 meter med familjen, utan de använder bilen.

Jag undrar om han ens har körkort eftersom en gatlykta här på gården har backats omkull vid minst 3 tillfällen och bilspåren var mycket avslöjande vid det senaste tillfället.

Det retar mig att somliga tar sig vilka friheter som helst, medan jag själv alltid följde gårdsreglerna då jag hade bil,  skaffade mig tillstånd ifall det skulle dra ut på tiden. osv.

----------------------------------------------------------------

Nedanstående är då det allra värsta och väcker en otrolig vrede och ångest hos mig.

Den mannen bor i lägenheten ovanför mig och det krävs mycket stor behärskning av mig att inte ge mig på honom då han är synlig.

Har iaf helt negligerat honom i snart ett år då detta blev känt. Han är inte ens värd en blick.

Stackars Picko som var så fin.

 

Senaste inläggen

Presentation


På bilden är Madonna, Dvärgschnauzer, BIV=bäst i världen. Alla kategorier.

Fråga mig

5 besvarade frågor

Besöksstatistik

Tidigare år

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2011 >>>

Länkar

Arkiv

Gästbok

Kategorier

Sök i bloggen

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards